Enclave Games, czyli ja. Będę miał przyjemność uczestniczyć w Mobile World Congress 2014 w Barcelonie, gdzie we współpracy z Mozillą zaprezentuję grę Captain Rogers stworzoną specjalnie pod ich mobilny system operacyjny, czyli Firefox OS. Oprócz mnie na stoisku Mozilli pojawi się kilku innych developerów gier i aplikacji stworzonych specjalnie na tą platformę.

Mobile World Congress 2014 - Mozilla booth


Co prawda targi MWC oficjalnie potrwają w dniach 24-27 lutego, ale będzie im towarzyszyć mnóstwo innych, mniejszych lub większych wydarzeń. Jednym z nich będzie Mozilla Press Event, który odbędzie się 23 lutego w The Hotel Arts (start o 16:00), gdzie pojawi się kilkaset osób z prasy i w luźnej atmosferze odbędą się rozmowy na temat tego, co Mozilla ma do zaprezentowania. Ja podczas wydarzenia będę opowiadał o tworzeniu Rogersa na Firefox OS i demonstrował samą grę na urządzeniu.

Podczas targów będzie mnie można spotkać w hali 3 budynku Fira Gran Via, gdzie znajduje się stoisko Mozilli. Zapewne będę się kręcił w okolicy przez cały czas trwania targów, ale jeśli chcesz mieć pewność, że mnie spotkasz i chcesz porozmawiać o grze Captain Rogers (lub czymkolwiek innym), to moje "zmiany" wyglądają następująco:

  • 24 luty (poniedziałek), 12:20-14:20
  • 26 luty (środa), 10:00-12:00
  • 27 luty (czwartek), 10:00-12:00

Jeśli ktoś zamierza być na MWC, to zapraszam do stoiska. Na pewno będzie ciekawie - rok temu Mozilla oficjalnie zaprezentowała Firefox OS na targach, a teraz zamierza potwierdzić, że wszystko idzie w dobrym kierunku. Co prawda na MWC jadę po raz pierwszy, ale wyprawa zapowiada się obiecująco. No i będę miał okazję, by po raz pierwszy pozwiedzać Barcelonę.

Mobile World Congress 2014 - Blaze your own path


Biorę udział w ważnych wydarzeniach Mozilli jednocześnie promując Enclave Games, z czego się ogromnie cieszę. Świetną ku temu okazją było chociażby poprowadzenie warsztatów z tworzenia gier HTML5 podczas Mozilla Festival kilka miesięcy temu w Londynie. Co prawda skupiam się na wszystkim tylko nie na robieniu gier, przez co licznik ukończonych produkcji zatrzymał się na dwóch, ale kilka kolejnych jest już bliskich ukończenia i powinny się pojawić w najbliższym czasie. Oczywiście wszystkie będą dostępne na GitHubie, za darmo online a także zostaną opublikowane w Firefox Marketplace.